Selvprofilering

Med konseptet “A graphic designer in blossom” promoterte jeg meg selv som en parfyme. Dette såklart fordi jeg lukter fantastisk, neida, joda – men fordi jeg hadde utviklet mine grafiske ferdigheter gjennom mine studier og var nå klar for å entre arbeidslivet. Navnet til profileringen Eiren er mitt kallenavn og alias på sosiale medier. Navnetrekket er basert på min egen håndskrift. Parfymeboksen fungerte som min CV, med en parfymeprøve inni som fungerte som visittkort. På boksen og visittkortet har jeg en “Try Me-sticker” som oppfordrer arbeidsgiver til å prøve den nye duften, altså meg og mine grafiske ferdigheter.

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google